'У цього є теплового стресу': шокуюча реальність експорту живих тварин


Опубликованно 23.09.2018 04:50

'У цього є теплового стресу': шокуюча реальність експорту живих тварин

В Капикуле перетину кордону між Туреччиною і Болгарією, Леслі збори Моффат вперед, буфер обміну в руці, крокуючи поруч припарковані вантажівки, навантажені живих корів і овець чекає в цій нічиїй землі, щоб бути експортовані з ЄС. Іноді тварин залишають на вантажних автомобілях протягом дня, застряг усередині металеві контейнери майже не захищені від сліпучого сонця, як далекобійники, чиновники, імпортери і експортери торгуватися за оформлення і збори.

Корів боротьба, щоб принести їх голови на свіже повітря. Їх контейнери наповнюються сечею і гноєм, рівні аміаку неухильно зростає всередині причепів, подорожей знос. Моффат – засновник голландської благодійної очі на тварин – палички руку крізь грати один вантажівку для перевірки водопостачання тварин. "Дивіться на це", - каже вона, хапаючись за сіно застрягло в кориті з водою і вказуючи на кізяк закупорювати його. "Він отримує повну брудної соломи і лайна, і вони ніколи не зможуть пити з неї", - говорить вона. "Водії повинні дати їм воду відрами".

'Водії повинні дати їм воду у відрах ...' велика рогата худоба очікування на кордоні. Фото: Джо-Енн Макартур/очима тварин/Зберігач

Вона дістає електронний градусник в кобурі в її ранець і встромляє його крізь ґрати. Вона зазначає температурі понад 30С, вище, ніж європейським правилам – і відразу ж це на її перелік, як вона віддаляється від візка до візка, петінг деяких проблемних тварин на своїх мордах і навіть лити воду з неї власну пляшку для пересохлих корів. "Це ознаки теплового стресу – його мову Роллінг", - каже вона, вказуючи на корову всередині однієї з вантажівок.

Протягом багатьох років, каже вона, влада пообіцяла побудувати в районі тінистій території для випасу тварин чекають на кордоні, навіть показуючи план, де об'єкт призначений, щоб піднятися. Але нічого не сталося. "Кожен рік, це така ж ситуація", - говорить вона. “Вантажівки прибувають, коли все закінчиться 30С, хоча це незаконно. Є тільки один пожежний гідрант, ні тіні, ні інфраструктури, вантажівок, які очікують на сонці весь день".

Попит на м'ясо росте по всьому світу, навіть як промисловість стикається з проблемами прав тварин активісти і зростаючої вегетаріанський та веганські спосіб життя на Заході. Прямий експортний бізнес процвітає. У кожен момент дня, тварини переміщуються на величезні відстані по поверхні планети. Коней у нас упаковуються в транспортні візки і відправляють на бійню в Мексиці. Свиней з Канади витримати мінусові температури, так як вони довго чекати в США кордону. Худобу з Центральної Європи автотранспортом у найвіддаленіші куточки Росії, де їх різали, відгодовують і розводять. Корів з Австралії, Уругваю і Аргентини завантажуються на кораблі, і терпіти тижні-тривалі поїздки на Близький Схід. - Я дізнався все про розведення худоби, коли я був 12-річним ... це змусило мене активіст прямо зараз Леслі Моффат

Товарообіг стрімко зростає. Тільки в ЄС, експорт живих коней, великої рогатої худоби, курки, вівці, свині й кози – в основному в Туреччині, Північній Африці і на Близькому Сході – виріс на 62.5% в період між 2014 і 2017 роках, майже 586m кілограмів. У минулому році Австралія експортувала 2.85 млн. голів великої рогатої худоби на суму $1,4 млрд (?1 млрд), в основному в Кувейт, Катар, Індонезія, і їх число зростає. Експорт живих овець зросли на 21.4% і жити телят збільшився на 9,7% в період з березня 2017 Березень 2018 року, повідомляє Австралійське бюро статистики.

Торгівлю має економічний сенс, харчування для людей, таких як ті в Туреччині, хто готовий платити більше за імпортне м'ясо, тому що вони споживають набагато більше, ніж виробляють. Експорт живих тварин зменшити необхідність установки дорогого обладнання, щоб зберігати м'ясо замороженим. ЄС імпортує велику кількість фруктів і овочів, і жити експорту тварин допомагають заткнути пролом торгівля.

Більш того, м'ясники в мусульманських країнах попит знову різали ягняти і яловичини. "Це пов'язано зі споживанням м'яса культурі", - говорить Жан-Люк M?riaux, генеральний секретар Європейського худоби і м'яса профспілок (UECBV), Брюссельського лобістської групи, яка стверджує, що експортна торгівля є важливим внеском в економіку ЄС. “Вони шукають дуже свіже м'ясо, вони їдять його відразу після забою. І якщо ми не поставляємо худобу, хтось інший – може бути, Бразилія, Уругвай або Австралії."

Тварини на кордоні. Фото: Джо-Енн Макартур/очима тварин/Зберігач

Але виникають деякі неприємні етичні питання. Тут в Туреччині/Болгарії кордон, вузьке місце, де так багато тварин покинути ЄС для Туреччини та Близького Сходу, багато з корови вдираються в квартиру так щільно, що вони не в змозі лягти. До остраху, деякі з них мукають, можлива ознака виснаження. Одна корова кровотеча з сирого пня, де її роги зловив в перила вантажівки і був зірваний.

Моффат нерізкості діяльності тут, розмовляє з водіями вантажівок, намагаються запропонувати догляд за тваринами так само, як вона це вміє. Коли вона зауважує у новонародженого теляти в біді (теля був, ймовірно, народився в транзиті), вона викликає ветеринара з сусіднього міста Едірне на північному заході Туреччини і платить за лікування.

Моффат онука фермерів в Онтаріо. Вони лікували їх близько 40 корів, але в дитинстві вона спостерігала, як світовий Агробізнес переїхали і налагодження промислових умовах для худоби, що вона вважає нестерпним для тварин, а шкідливі для людей, які споживають їх м'ясо. "Я дізналася про розведення худоби, як 12-річний", - говорить вона. "Це змусило мене активіст прямо зараз."

Зараз, вона фізично жене вниз трейдерів і вантажівки, частіше причіпних вагонів для миль, стежити, як вони поводяться з тваринами, що перебувають під їх опікою. Її досвід страшних прийшов в 2005 році, в той час як моніторинг бізнесмена в сільській Бельгії. Вона дивилася на нього навантаження віслюків на вантажівку зі всієї області. Він помітив її. Вона побігла назад до своєї машини, а він пішов за бейсбольною битою, яку він використовував, щоб розбити її машину. Вона помчала з чоловіком в погоню. "Я ніколи не їздив так швидко", - говорить вона. "Я проходив через ці крихітні містечка на 180км/год". Вона, нарешті, припаркувалася біля кафе і покликав на допомогу.

Більшість зустрічей є набагато менш конфронтаційною. Протягом години ми витрачаємо на кордоні, кілька дачників, яким Моффат пробуджується від своєї дрімоти згоден, щоб включити вентилятори, встановлені всередині трейлерів, коли вона вказує на температуру. Інші обіцяють напоїти тварин, поки чекали митні документи, щоб пройти через. Моффат співчував водіям, багато з яких будуть працювати в сільському господарстві, якби не зростання промислового виробництва. Багато хто з дачників голос симпатії до тварин і, здається, прагнуть до співпраці.

"Вони не ті, з великими грошима", - говорить вона. “Вони не боси. Вони змушені їздити на довгі години, на великі відстані поодинці, що є незаконним, але рятує боса грошей".

Леслі Моффат і вет Ібрагім Sarig?z, вивчити теляти. Фото: Джо-Енн Макартур/очима тварин/Зберігач

Це лише один з фронтів, на якому активісти усього світу боролися протягом багатьох років. У 90-ті роки, масові протести у Великобританії домінувала в пресі. В 1995 році 31-річний активіст за права тварин, Джилл Фіппс, був на смерть роздавлений вантажівкою під час акції протесту проти експорту живих телят в Нідерландах. Тема вийшла на перший план за обговорень вихід великої Британії Майкл Гоув, держсекретар Великобританії з питань навколишнього середовища, консультування про заборону експорту худоби після того, як країна вийде з ЄС. Це не буде дозволено у відповідності з правилами торгівлі ЄС. У Новій Зеландії діє фактична заборона на експорт на забій починаючи з 2003 року, в той час як активісти в Австралії зараз домагаються заборони після використання агентурні кадри для викриття зловживань кажуть, іди всередину кораблів, що перевозили тварин на забій по всьому світу. Корови, кажуть, що зберігаються у ємкостях, які заповнюють десятки тисяч літрів сечі і фекалій під час гарячої, тижнів-тривалих поїздках.

Захисники прав тварин наполягають на торгівлю живими тваринами непотрібно і що тварини повинні бути підняті ближче туди, де вони їдять, або вбивали і вивозили як заморожені тушки. "Ми хочемо покласти край цій жорстокій і абсолютно застарілий торгівлі", - говорить Рейнеке Hameleers, директор Єврогрупи для тварин. “Тварини-не товар. Вони є істотами". Йорн Mcgeough, датська депутат Європарламенту, який виступає в якості доповідача на експорт живих тварин, каже, що ЄС повинен відмовитися від продажу тварин в країни, коли вони можуть зазнати жорстокого поводження.

Активісти кажуть, що керівними принципами ЄС і держави-члени втрачають силу з моменту, коли тварини загнані на вантажних автомобілів або суден, що експлуатуються від гігантських фірм. "Вони не можуть рухатися", - говорить Франческа порту Єврогрупи для тварин. “Якщо вони падають, вони не можуть встати. Вони виснажуються, тому що довжина шляху дуже довго. У них немає води, корму, або час відпочинку. Для unweaned тварин, зокрема, рівень смертності дуже високий". ЄС гостро відчуває протиріччя і готує оцінку того, наскільки його норми реалізуються на практиці, який повинен бути готовий до січня 2019. Mcgeough в цьому місяці їздив до Туреччини, щоб побачити лікування тварин на кордоні. "Я думаю, що Європейська комісія слабкий на це питання", - говорить він. "У вас є 28 різних наборів правил; вони не реалізовані однаково в кожній країні."

У UECBV наполягає на тому, що галузі відповідає суворим національним і європейським правовим комісією вимог, визнавши окремі недоліки і поліпшити. M?riaux говорить, що компанії, які не дотримуватися правил, не в змозі працювати. "Спробуйте завантажити вантажівку у Франції або в Ірландії влітку і ви не зможете отримати дозвіл поїхати в Туреччину, тому що температура занадто висока", - говорить він. "Ви сказали почекати пару тижнів".

'Все, що відчуває біль, ми повинні подумати про те, що заподіювати біль ... тварин на кордоні. Фото: Джо-Енн Макартур/очима тварин/Зберігач

Захисники індустрії навіть стверджують, що дії активістів призвести до непередбачених наслідків. Кірк п'явка, виконавчий директор базується в Лондоні правозахисної групи європейських досліджень тварин Асоціації, наводить приклад з голландської компанії змушені використовувати іржавіти, напівзруйнований російський танк пором для переміщення овець від узбережжя Кента у Францію на халяльний забій худоби, тому що ніякої іншої транспортної компанії буде рухатися живих тварин.

"Тому що активісти здійснили велику кампанію з цього приводу, вони змусили потенційно краще, постачальників транспортних послуг, таких як Євротунель не чіпати", - говорить він. "Євротунель рухається танки, алкоголь і сигарети, але вони не будуть чіпати тварин для вживання в їжу або дослідницьких цілей, тому що вони бояться репутаційних наслідків".

Тільки Ейр Франс і кілька чартерні літаки літають живі тварини для науково-дослідних або споживання. П'явка наводить випадок живих тварин, що потрібно їхати 300км в Португалії з Лісабона в Порту, але довелося летіти через Франкфурт, поставивши додаткове навантаження на істот, тому що португальський національний перевізник відмовляється проводити дослідження тварин.

Моффат знайомий з цими аргументами. Вона зізнається, що іноді вони перемагають, а іноді програють. "Ти повинен почати де-то, і коли він очищається в одній області, він стає трохи брудніше в іншому районі", - каже вона. Вона не збирається здаватися найближчим часом. "Не важливо, що ці тварини в кінцевому підсумку попрямували на забій", - говорить вона. “Все, що має бажання жити і відчуває біль, ми повинні подумати про те, що заподіювати біль. Я бачу це як розширити коло співчуття, щоб охопити всі речі, які відчувають біль".



Категория: Красивые места