Відключення телстра виймає банкомати і eftpos машини


Опубликованно 02.11.2018 12:18

Відключення телстра виймає банкомати і eftpos машини

Оператор-гігант підтвердив проблему зачіпає його машина-машина (М2М) даних послуг, що впливають на пристроях, які використовують стільникового зв'язку.

"В даний час ми відчуваємо проблеми з деякими підприємстві машина клієнта до машини (M2M) послуги передачі даних, що впливають на послуги, у тому числі через систему електронних пристроїв і банкоматів," оператор сказав в онлайн заяву. "Ми приносимо свої вибачення за незручності та сподіваємося вирішити цю проблему якомога швидше."

Розлючені клієнти взяли до соціальних медіа, щоб висловити з цього питання:

Гей @Телстра 3G загалом це дає? Хтось сказав, що я повинна використовувати цей матеріал під назвою "тільки готівку"?— В™ Cannulator (@Cannulator) 2 Листопада 2018

Має телстра помилки 3G були ressolved для торговельних терміналів? @Повідомлення commbank— Коэндзи Вінтаж (@koenjivintage) 2 листопада, 2018

@Телстра ви можете порадити, якщо є які-небудь відключення М2М сервіс як у нас є велика кількість наших пристроїв M2M одержуєте на даний момент немає підключення до мережі.— Pamment Ієн (@Iainpammo) 1 Листопада 2018

так що Телстра М2М вже більше 6 годин... Ів-це шлях в майбутнє* * * * в залежності від наявності мережі — Кен Цанг (@jxeeno) 2 листопада 2018

Це сталося лише через два дні після того, як оператор переніс окремі відключення, що впливають на його хмарних сервісів.

Відключення порушили цілий ряд онлайн-функцій Telstra в тому числі доступ до Telstra.com, облікового запису, онлайн-білінгу, на Телстра 24/7 додаток, Телстра споживчими webmail і деякі Телстра Оптова додатків.

Це тривало близько 4.45 ранку до 6 вечора в середу ввечері.

Оператор був хіт з декількох відключень минулого року, що спонукало її акцій впаде до семирічного мінімуму в травні.

В той час, він сказав, що проблем з мережею на мобільних служб були викликані за замовчуванням програмного забезпечення.



Категория: Гаджеты