Запускає Hungry Джека новий пункт меню


Опубликованно 04.12.2018 11:54

Запускає Hungry Джека новий пункт меню

В ресторан швидкого харчування з'єднувати з Арнотта запропонувати форми Арнотта приладдя для барбекю чіпси шейкер.

Протягом наступних 12 тижнів, фанати Hungry Джека можуть замовити картопля з пакетик приправи за мотивами популярних форм Арнотта для барбекю.

Фішки і комбінації приправа буде доступний в більш 400 Hungry Джека ресторанів по всій Австралії з сьогоднішнього дня.

Головний Hungry Джека директора з маркетингу Скотт Бейрд заявив новий літній смак "пуншу".

"Це одна з багатьох цікавих ініціатив Hungry Джека викочує, після запуску вегетаріанський чізбургер і наші партнерські пологи з сайт menulog", - сказав він.

Hungry Джека і сайт arnotts об'єдналися разом, щоб запропонувати чіпи шейкер за літо. Фото: Додається

Картоплю і приправа буде коштувати $3.50, але ви можете отримати додаткові пакетики по 50 центів.

Директор з маркетингу Арнотт Мішель Фолі сказав, що це нова можливість, вони не могли відмовити.

"Ми знаємо, що австралійці люблять їсти форми сухарі, але з голодними Джека, тепер ми можемо запропонувати формує смак шашлику наш знаменитий Арнотта по натхненню, яке ніколи не випробовували раніше, і ми знаємо, що наші клієнти будуть любити", - сказала вона.

Hungry Джека також нещодавно приєднався до Сайт menulog. Фото: Додається

Форми Арнотта приладдя для барбекю чіпси шейкер також будуть доступні для тих замовлення через доставку menulog і на додатки Hungry Джека.

За даними Рой Морган досліджень з березня цього року понад 17 мільйонів австралійців їсте фаст-фуд і майже третина австралійці їдять метро, Hungry Джека або Доміно Піца в середньому шість місяців.

Макдональдс залишається першим номером драфта для фаст-фуду з 52,7 відсотка, їдять чи їжа на винос в Макдональдсі в середньому шість місяців, попереду KFC на 40,8 відсотка.

Метро залучає 30,8 відсотка людей, попереду голодний Джек на 29 відсотків і domino's Pizza на 28,3 відсотка.



Категория: Еда