Пара 'спустошений', коли круїзне судно піде без них


Опубликованно 05.12.2018 22:26

Пара 'спустошений', коли круїзне судно піде без них

Вони знали, що корабель, норвезьке небо, залишив би Гавани до 5 вечора і зробив так, щоб прибути в доці на 3: 30 вечора.

Але коли вони добралися до пристані їх зустрічали з шлунком-потопаючий видовище: корабель пішов. Він знявся з якоря і пішов без них.

“Це була жахлива ситуація. Ми були спустошені," сказав пан Рорер у своїй скарзі в круїзної компанії, норвезька лінія круїзу.

“Ми обміняли гроші і ми взяли таксі до аеропорту. Американські авіакомпанії сказали нам, що вони не приймають кредитні картки і цитує нам 472 песо ($646). У нас не було стільки грошей".

Докладніше: літня пара стартував круїз на мілину в Південній Кореї

Американська пара примудрилася купити два місця на рейс додому, але були зруйновані їх круїз подорож закінчилося достроково, що норвезькі круїзні лінії, очевидно, опинилися в чужій країні, і вони навіть не розуміють, чому маршрут чітко сказав, що судно буде відходити Гавани в 5 вечора.

Незважаючи на своє обурення вони не збиралися бути виплачена компенсація за хвороба, як виявив Мішель дивані-Фрідман з групи споживачів щодо захисту прав Елліотт, який Містер Рорер звернулися за допомогою.

Пару сказати норвезького неба Гавані занадто рано, залишаючи їх позаду. Фото: Додається

Містер Рорер розповів пропаганди Елліот пізніше вони дізналися, що норвезька круїзні лінії не змінилося запланований час вильоту в Гавану з 5 вечора до 2 вечора і сказав, що компанія "не вжив жодних зусиль, щоб інформувати мандрівників про це зміну".

Він послав МС дивані-Фрідман копія круїзний маршрут, який вони замовили через третю особу. Вона сказала, що норвезьке небо залишить Гавани в 5 вечора.

Оригінальний маршрут з урахуванням Кевін Рорер і його партнер. Картина: Пропаганда Елліотт

Однак, він містер Рорер був другий документ з Норвегії з ним у той день він і його подруга пропустили їх корабель. Це була розсилка в їх каюту, сказавши пасажирів в Гавані повинно бути "усі на борт (судно) 1: 30 вечора".

Інформаційний бюлетень поширюється на каюти пасажирів детальний Новий час вильоту на судно в порту Гавани. Картина: Пропаганда Елліотт

Виявилося, компанія вирішила змінити маршрут і повідомив пасажирів на щоденну розсилку.

Містер Рорер розповів пропаганди Елліот він ще не встиг прочитати новину, перш ніж стати на мілину.

"Я за умови, що малюнок, що показує час 'всі на борту' новини листівку, яка була відправлена в будинок, в той час як ми їли на сніданок човні на третій день (другий день на Кубі)", - сказав він.

“Але я не зможу прочитати в момент відкриття (у нас був щільний графік з кубинським пропагандистське турне). Я склав листівку і сунув у кишеню під час нашого прибуття з корабля. Я читав це оголошення, поки чекаєш рейс з Куби".

У своїй відповіді р-н Рорера скарги, норвезький направив його до своїх умов, який свідчив: “у всіх портах заходу, він теж гість зобов'язаний повернутися на борт корабля не пізніше ніж за один (1) годину до корабля запланованого часу вильоту. Пам'ятайте, що час на борту судна може відрізнятися від Порту і несе відповідальність за гостя, до того часу на борту судна. У випадку, якщо гість не потрапляє в корабель, то це буде відповідальність клієнта оплатити всі витрати, щоб повернутися на корабель".

Норвезьке небо норвезька лінія круїзу в Майамі, штат Флорида. Фото: Додається

У заяві в MS дивані-Фрідман, норвежець сказав більше, ніж за місяць до Гавани зупинка, компанія буде повідомлено, кращі змінити час і поширити його на своїх електронних документів.

"Крім того, за день до виклику в Гавані, директор круїзу оголосив новий термін неодноразово протягом дня і додаткові Signage був розміщений на трап для всіх тих, висадки, щоб побачити," - сказали в компанії.

Містер Рорер стверджує, що він не чув якихось змін у розкладі.

Але пані дивані-Фрідман у будь-якому випадку, контракт норвезької круїзної лінії перевезення ясно, коли ви забронювали круїз, там ніколи не був гарантією маршрут залишається тим же.

Інші круїзні компанії мають подібні застереження у договорах перевезення.

Це до пасажирів, щоб переконатися, що вони повернулися в часі на борту судна, незалежно від будь-яких змін у маршруті. Зображення: iStock Не

"У разі страйки, локаути, призупинення праці, масові заворушення, погодні умови, технічні неполадки або будь-якої іншої причини, норвезька лінія круїзу має право відмовитися, заздалегідь, відкласти або замінити будь вітрильнику або маршрут без попереднього повідомлення," норвезький умови читати.

"Норвезька круїзна компанія не несе відповідальності за недотримання опубліковано час відправлення і прибуття на будь-який з його портів".

МС дивані-Фрідман заявив, що важливо всі пасажири залишалися в курсі, що розклад круїзу може змінитися.

"Це особливо важливо, якщо ви забронювали свій власний екскурсійний", - сказала вона.

“Це може коштувати трохи більше грошей, щоб забронювати екскурсію круїзні лінії, але ви можете бути впевнені в тому, що на човні не поплисти без вас під час вашого пригоди.

“Зрештою, це відповідальність пасажира, щоб знати, коли повернуся на борт корабля. Якщо ви пропустіть свій круїз будинку, на жаль, немає нікого, щоб звернутися за повернення або відшкодування."

Містер Рореру була в контакті з адвокатом з приводу того, що сталося.



Категория: Новости