Музичні фестивалі і міксологія: як круїзи є круто


Опубликованно 13.05.2018 20:11

Музичні фестивалі і міксологія: як круїзи є круто

aThink круїзних свят і цілий ряд образів в пам'яті. Нескінченні буфети. М'ятої оксамиту оббивки. Секс на пляжі (коктейль, очевидно). Його і її халати. Джейн Макдональд. І, саме головне, багато-багато літніх людей, від багатих fiftysomethings часу-багаті пенсіонери. Мілленіали? Не так вже багато.

Що може бути змінюєшся. У липні минулого року Міжнародна асоціація круїзних ліній показав, що середній вік cruisegoers впала на розбитний 46, найнижчого показника за останні 20 років. (У Великобританії, число є більш зрілим 55.) Хоча ці цифри можуть здатися не дуже істотними, тим не менш обнадійливим для галузі, яка значною мірою спирається на сірий фунт.

Ряд круїзних компаній докладаємо всі зусилля, щоб задобрити маленьких відпочиваючих на борту. У минулому місяці пила перший рейс, що називається першої лінії, спрямовані безпосередньо на молодь. У компанії "uniworld", який пропонує річкові круїзи по різних містах Європи, включаючи Амстердам, Будапешт і Франкфурт, зробив заголовки, коли він оголосив, що його кораблі будуть приймати тільки 21 - до 45-літніх. Що верхня вікова межа був видалений – генеральний директор компанії "uniworld" Елен Bettridge, передбачає, що лінія U замість для людей з авантюрним складом розуму – але звернення до молоді, як і раніше.

Вечірка біля басейну на якорі круїз

На двох посудинах бортовий U, ви знайдете безшумних дискотек і занять міксологія, в той час як чорна краватка страви, пов'язані з p&o у співавт були замінені в більш невимушеній обстановці в пізній сніданок та легкі закуски. Це практично Далстоні на Дунаї.

Цієї не тільки створили круїзний бренд переслідувати молодих клієнтів. У наступному році, німецька фірма Amadeus запускає круїзи по Рейну, Дунаю і Сені на борту "знаменитості авторитетів", які будуть документувати поїздки в соціальних мережах. Регент морів Explorer пропонує класи і дизайнер сумочку магазинах, в той час як саме узбережжя стилі КБМ клас на манер Майамі Саут-Біч Кондо, і тепаньякі і найдовша канатна дорога в будь-круїзне судно на планеті. Тобто плаваючий фестивалях, таких як якір і ПАЗ Круїз, останній похвалитися ЭДМ художників, включаючи Deadmau5 і Бенні Бенассі.

Ці фестивалі побудувати по іншому навряд чи тенденція: тематичний круїз. Виникла на початку десятиліття багато хто з цих круїзів, за участю таких гуртів, як paramore і Візер, коміксів конвенцій і, як не дивно, акторський склад бачили фільмів жахів. Навіть гігантський фестиваль Коачелла коротко приступити до дії, модельного ряду, представлений целюлози, деревної маси, гарячої стружки і РК-Звукова Джеймс Мерфі.

На борту СС Коачелла. Фото: Густаво Кабальєро/Getty Зображення

Один з уроків, витягнутих з цих подій тема в тому, що сам круїзу не обов'язково в основну сітку. “З чимось схожим на якір, людям не обов'язково знати, що вони збиралися в круїз. Цей просто виявився плавучий фестиваль на морі", - пояснює Адам Колтер, керуючий редактор Круїз-сайті кінокритик.

Цій точно так само намагався применшити круїз-біт свого тисячолітнього чисті круїзи, з Bettridge замість опису як "плавучий бутік-готель, який Ви можете стрибати на і відривайтеся". Він пропонує регулярні зупинки-офф в європейських містах, з човна, сидячи в доці до ночі на благо нічних гуляк. Човни поменше, заохочення більш тісного контакту між пасажирами. Існує також менше акцент на масових заходах групи – "зганяє навколо", як Коултер висловився – традиційних круїзних ліній. Замість цього, відпочиваючим пропонується вивчити, з велосипедних турів, поїздок по ринках продовольства та відвідування пивоварні або на пляжі.

Двадцять сім-річна Ніна, з Канади, був на перший круїз у. "Я зробив багато megaship круїзи і цей Річковий круїз напевно має інше почуття до нього", - говорить вона. “Там менше людей і ви отримаєте більше взаємодіяти. Я активна людина, тому мені особливо сподобалося, як активні екскурсії були. Багато катаємося, звичайно.

"Вікової групи не впливають на наші рішення", - додає вона, зазначаючи, що середній вік пасажирів на човні був "кінця 20-х і на початку 30-х років".

У Візер круїз

Новий стиль плавання може конкурувати з більш традиційними пакет канікул для молодих клієнтів, Колтер вірить. "У тебе є корабель, який збирається, скажімо, Міконос, Кос, або Санторіні в розпал високого сезону, коли ви не можете отримати номер в готелі для любові, ні грошей." Круїзне судно, з проживанням, харчуванням і навіть випивка включені у вартість, може виглядати спокусливо.

Як заманливо, ще належить з'ясувати. Дешевий відпочинок у становить $ 1,469 за вісім днів – менше, ніж у багатьох круїзів, але все ж значні витрати для більшості молодих людей. Злам верхньої вікової межі припускає, що вони не зовсім готові, щоб кинути себе в цьому виді відпочинку.

Але навіть якщо тисячолітній круїз-виявляється не більше ніж данина моді, це впливає на галузь в цілому. Култер зазначає, що деякі особливості – більше часу в порту, менший акцент на діяльності групи – приймаються великі лінії, які також гонки включити приваблива технології, такі як криті тунелі, стрибки з парашутом і гігантських екранах HD.

Мабуть, найважливіше, доступ до Інтернету – у минулому один з найбільш ретроградних аспекти круїзу, повільно і часто сміховинно дорого – нарешті-то припливли в 21-м столітті, з доступними надшвидкий бездротовий доступ в інтернет на багатьох лініях. Чудово, Сошник ноти, для “покоління, яке хоче постити селфи і ставити речі на Instagram. Вони хочуть, щоб їх друзі знають, що вони в круїз".



Категория: Новости Мирового Туризма