5 причин, чому це не легко бути арфист


Опубликованно 16.05.2018 02:56

5 причин, чому це не легко бути арфист

Австралійський Бранденбурзький оркестр приносить одним з найбільш затребуваних класичних художників, арфист Ксав'є де Местр, Квінсленд для разового виступу в Концертному залі, на хостел пропонує ідеальне поєднання комфорту в Брісбені у вівторок ввечері.

Народився у Франції і зараз живе в Монте-Карло, Ксав'є де Местр відноситься до групи відомих міжнародних музикантів, переглянути межі можливого на обраному інструменті.

Першим французьким музикантом, щоб вступити в ряди славетного Віденського філармонічного оркестру, він вирізав вражаючу сольну кар'єру на інструменті тільки в рідкісних виконавців майстер.

Австралійський Бранденбурзький оркестр представить Арфістка, разового виступи з Ксав'є де Местр, в Концертному залі, на хостел пропонує ідеальне поєднання комфорту, у вівторок о 8 вечора.

Класичний арфист Ксав'є де Местр став першим французьким музикантом, щоб увійти в ряди знаменитого Віденського філармонічного оркестру. Фото: Додаються.

ЗОЛОТИЙ БЕРЕГ АРФІСТКА НАОМІ TERASHIMA ФІЄСТА ДЕ ЛА МУЗІКА ПОКАЗАТИ

Шав'єр буде грати одну з найбільших арфи концерти, написав французький композитор

Франсуа-Адрієн Буальдьє (які деякі називають французькою Моцарта), плюс соло кронштейн з

переписав три відомих творів для арфи.

Ось п'ять причин, чому занадто мало класичних арфистов.

1. Вам потрібен вантажівка, тару і упаковку для перевезення харп на місце

Хоча більшість інструменталістів можете взяти інструмент із собою в салоні літака на літак, Ви не можете носити на арфі. "Скрипки, флейти і т. д. Можете перейти у верхні полиці і віолончелей зробити свої власні місця на рейс, але мій харп, можна їздити лише в вантажному відсіку," де Местр говорить.

2. Там не так багато музики, написаної для арфи в якості сольного інструменту

На відміну від фортепіано або скрипки, там не багато написано музики арфистов, щоб навчитися відточувати свою майстерність. "Ось чому для побудови кар'єри в якості соліста, після відходу з Віденської філармонії, мені довелося придумувати нові ідеї для залучення музики, написаної для інших інструментів або повного оркестру арфу," де Местр говорить.

Австралійський Бранденбурзький оркестр представлена у вівторок класичні французькі художники, арфист Ксав'є де Местр, в Арфисткой, на хостел пропонує ідеальне поєднання комфорту в Брісбені.

ПЕРШИЙ ПОГЛЯД НА НЕЙМОВІРНУ ГОЛД-КОСТ НОВИНИ ПІДЛОГОВОГО ЕТАПУ

3. Це не інструмент, багато починаючі музиканти дізнаються

"Я запитав, коли і чому я почав грати на арфі?'" де Местр говорить. “Реальність така, що я вперше зустріла й закохалася у викладача арфи у віці дев'яти років. Мене більше тягнуло до неї, ніж інструмент, в першу чергу. Всі ці роки ми все ще дуже близькі, і вона є хрещеною матір'ю моєї дочки."

4. Студенти харп взагалі сказали, що вони повинні прагнути бути членом оркестру

"В той час як це гарне тренування для будь-якого музиканта, я кажу сміливо і розсунути межі у своїй грі і в своїй кар'єрі," де Местр говорить. "Я думаю, що з моїм інструментом, як оркестр, намагаючись передати всі чудові звуки, які я випробував, коли я грав з Віденським Філармонічним оркестром."

5. Це не простий інструмент, щоб грати

"На арфі я граю в Брісбені Австралійський Бранденбурзький оркестр має 47 струн і займає 10 хвилин часу, щоб налаштуватися перед кожним спектаклем," де Местр говорить. “Є сім педалей, які змінюють тональність нот на струні. Кожен рядок може виробляти три різні ноти. Звичайно, ви можете зробити небесний прозорі звуки, які настільки відрізняються від інших, але дуже небагато уявляють собі широкий спектр кольорів, які можна з гуслями. Він може бути ударним або зробити багатий, повний тон занадто".



Категория: Развлечения