Садик Хан планує розширити Лондона ультра-низька зона емісії


Опубликованно 12.06.2018 01:34

Садик Хан планує розширити Лондона ультра-низька зона емісії

Садик Хан оприлюднив деталі свого плану з введення "ультра низьких викидів", що охоплюють великі площі Лондона в найближчі кілька років.

Схема, яка дозволить побачити найбільш екологічних транспортних засобів стягується за в'їзд в центр столиці з квітня наступного року, буде продовжений до Північної кільцевої та Південної кільцевої дороги в 2021 році.

Чисте повітря служаки кажуть, що цей крок дозволить поліпшити якість життя сотень тисяч людей, хоча деякі з них закликали до більш широкої чистої повітряній зоні будуть введені раніше.

Забруднення повітря сприяє 40,000 смертей на рік у Великобританії і викликає довгострокові проблеми зі здоров'ям для сотень тисяч людей. Це непропорційно впливає на дітей і бідних лондонців. Лондон ультра-низька карта зони викидів

Сказав хан: “рішення лондонського смертельний повітря і здоров'я лондонців вимагає рішучих дій. Забруднення повітря-це національний криза здоров'я і я відмовляюся стояти осторонь, коли тисячі лондонців вдихнути повітря настільки брудна, що воно скорочує тривалість життя, шкодить нашим легким і загострює хронічні хвороби".

Розкривши плани на Лондонській початкової школи на п'ятницю, мер Лондона оголосив чотирирічного дослідження в галузі впливу забрудненого повітря на здоров'я від 3000 молодших школярів.

Проект, під керівництвом вчених лондонського університету королеви Марії, будемо порівнювати здоров'я дітей у столиці з тим, в забруднених районах Лутон, де немає низькоемісійних наміченої зони.

Діти особливо вразливі до забруднення дорожнього руху, при цьому докази, які свідчать про затримку росту легень у забруднених районах по всьому світу, залишивши їх на ризик дихальних розладів протягом усього життя і ранньої смерті. Забруднення також викликає астму, напади астми та інфекцій грудей.

Після того, як зона поширюється на Північній окружної та Південної кільцевої дороги, він охоплює величезну територію Лондона, і чиновники підрахували 100 000 автомобілів, мікроавтобусів і вантажних автомобілів 35,000 3,000 будуть порушені в добу.

Він також буде включати в себе "стандартні твердих частинок", після того як Вартовий відкрив кожну частину Лондона перевищує Всесвітньою організацією охорони здоров'я керівних принципів щодо якості повітря для ТЧ2.5 – найбільш небезпечних частинок.

Павло Morozzo, чисте повітря служака в Грінпіс, сказав: “Це буде мати величезний вплив на якість повітря і зробити реальний внесок в Якість лондонців життя. Лондон є провідним способом у боротьбі з шкідливими забруднення повітря".

Урядом вживаються в Європейський суд юстиції за відмову в боротьбі з незаконним рівень забруднення повітря, і сказав Morozzon її відповіддю на кризу "ганебними".

“Уряд має фінансувати і підтримувати міст по всій країні, щоб запропонувати такий же рівень захисту, як в Лондоні. Люди скрізь мають право дихати чистим повітрям", - сказав він.

Адвокати навколишнього середовища на "Клаентэс", який переміг уряд три рази в порівнянні з його планами забруднення повітря, повідомляє "політичні лідери Великобританії повинні взяти до відома".

Але Джеймс Тортон, головний виконавчий директор організації, заявив, що мер Лондона повинен йти далі. "Сильніше, більше, ультра-низьким рівнем викидів зони, принесли раніше, буде ключем до вирішення проблеми незаконних та небезпечних рівнів забруднення повітря через весь великий Лондон", - сказав він.

Заряд у центральній зоні Лондона і розширеної області буде працювати весь день, кожен день. Водіїв в рамках розширеної зони, з використанням "нестандартних" автомобілів будуть платити щоденний збір у розмірі ?12.50.

Хан також посилити стандарти для найбільш забруднюючих важких транспортних засобів, включаючи автобуси і вантажівки, які стикаються з щоденною оплатою від ?100- ?300, через увесь Лондон з жовтня 2020.

Стів Гудінг, директор Фонду Рац, він сказав: "Не можу дорікнути хрестовий похід мера по боротьбі з забрудненням повітря".

Однак він попередив, що було близько 1,2 м невідповідних легкових автомобілів і мікроавтобусів, зареєстрованих в Лондоні з багатьма належатиме найбільш бідних домогосподарств.

"Наш аналіз показує, що навіть амбітну програму утилізації старих автомобілів, поки ненакопительной просити центральний уряд, можуть залишити багато з цих сімей, з кишені, якщо мер ставить інших ініціатив, покликаних допомогти їм".

Метт Уінфілд, Лондон директор для піших і велосипедних прогулянок благодійної організації Sustrans, сказав, що оголошення було "важливим кроком у боротьбі з токсичним забрудненням дорожнього руху".

Але він додав: “прибирання транспортних засобів буде нас прийняти тільки частину шляху до справжньому чистим повітрям. Нам потрібно менше коштів, не тільки більш чистими. Ось чому мер повинен продовжувати вкладати кошти в пріоритети пішохідного і велосипедного руху і знизити навантаження на наші вулиці".



Категория: Красивые места