Кривляється це? Зміни вивіску колір, щоб допомогти вилікувати харчових відходів


Опубликованно 10.07.2018 02:24

Кривляється це? Зміни вивіску колір, щоб допомогти вилікувати харчових відходів

У великих британських супермаркетів запускає новий ярлик "розумний" на свого власного бренду пакетів шинка в цілях скорочення відходів шляхом інформування споживачів про те, наскільки свіжої вона.

Шинка топ-продажу сэинзбери приготований м'ясний продукт, але багатьом покупцям важко згадати, як довго він був відкритий. Цифри від обруча, консультативного органу відходи уряду, свідчать, що Британські домогосподарства викинути 1,9 млн. скибочки шинки в день – еквівалент до 32 500 кг за вартістю більш ніж ?170 мільйонів в рік.

Новий ярлик змінюється колір з жовтого на фіолетовий більше пакет був відкритий. Каже сэинзбери, він сподівається, що це дозволить скоротити кількість відмінних шинка викинуті.

Тому що відкрита пачка шинка має свою довгу холодильник життя, коли він знаходиться нижче 5С, новий Лейбл, чутливих до температури, з зміною кольору повільніше в холодильнику холодильники.

Джейн Скелтон, начальник упаковка в сэинзбери, сказав: “Ми всі були там; коли ми знайшли пачку шинки баражує на нижній полиці холодильника і не можу згадати, як давно це було відкрито.

"Ми хотіли знайти спосіб скоротити витрати це улюблена сім'я, допомагаючи покупцям заощадити гроші." Боротьба з харчовими відходами з додатком... і мірна ложка Детальніше

Цей крок є частиною супермаркету 10 млн фунтів "витрачати менше, економити більше" ініціатива – п'ятирічний інвестицій, метою якого є допомогти Британської громади скоротити кількість їжі, яку вони викидають. Результати річного судового розгляду в Суодлинкоте, місто в Південній Дербішир, використовуються для створення основи для громад по всій країні. Офіційні статистичні дані показують, що середня Британська сім'я викидає ?700 продуктів кожен рік.

Нова мітка використовується вперше на власним брендом сэинзбери сім-пакети скибочка вареної шинки у всіх магазинах 601. У разі успіху він може бути поширений на інші продукти.

Етикетка є одним з багатьох нових технологічних ініціатив, у тому числі мобільного додатку, що ваги розрахують фінансові витрати на харчові відходи, і навіть розумні холодильники і камери – яка, ми сподіваємося, змінити спосіб споживачі магазину і контроль їх вітчизняних харчових відходів.

Вони включають в себе тактильний бамп каже, що покупці, коли швидкопсувні продукти і пішов, який в даний час проходить випробувальний супермаркет. Його творець, Солвейга Pak?tait?, промисловий дизайн і технології випускник університету Брунел, зайняла Великобританія раунд престижної премії Джеймса Дайсона на винахід і з тих пір привернула додаткове фінансування, щоб зробити свій винахід в комерційну реальність.



Категория: Красивые места