Меритон оштрафований на $3M для маніпулювання відгуки TripAdvisor


Опубликованно 01.08.2018 03:20

Меритон оштрафований на $3M для маніпулювання відгуки TripAdvisor

Австралійський власність гігантський Меритон було наказано заплатити $3 млн за маніпулювання TripAdvisor відгуки про обслуговуються квартири, в порушення споживчого права.

Меритон був знайдений у федеральному суді приховав від сайт про подорожі листи з гостей, хто скаржився або був негативний досвід у період з листопада 2014 по жовтень 2015 року.

В інших випадках менеджер з нерухомості Додано літери "МСА" по електронній пошті, гарантуючи, що вони були визнані недійсними і гостям не було запропоновано TripAdvisor, щоб залишити коментар. Готель іспанський очисники звернутися за допомогою TripAdvisor для боротьби з експлуатацією Детальніше

Юстиції Марк Мошинський у вівторок замовив Меритон, щоб заплатити $3 млн за порушення прав споживачів, після того, як знайшла його зайнятим в оману або шахрайські дії, в кінці минулого року.

"Вести меритон створила необґрунтовано сприятливі враження", Мошинський йдеться у письмовому рішенні.

“В порушення вчинене у великому розмірі, і на веб-сайті TripAdvisor, де оманливе враження створив, привернув до себе велику кількість споживачів. В цих умовах, я вважаю, що необхідний великий штраф".

"Така поведінка створює більш позитивне і сприятливе враження про якість і приємності апартаментів Меритон, і зменшуються, у свідомості споживачів, обізнаності про поширеність збоїв в обслуговуванні у готелях Меритон це."

Меритон також заборонено протягом трьох років від вибору, фільтрації або обмеження адреси гостьових електронної пошти, наданий до столиці без його згоди.

Йому також належить розробити програму для навчання співробітників про їх обов'язки згідно з законом Про захист прав споживачів.

Австралійський конкуренція і споживач комісія прийняла Меритон в суд з цього питання і заявив потенційних клієнтів заслуговує того, щоб бачити повну картину при виборі місця для книги.

"Управління меритон направив співробітників для участі в 'маскування', щоб зупинити потенційно негативні відгуки, що з'являються на TripAdvisor," Сара суд комісара йдеться в повідомленні.

"Це справляло враження Меритон готель був більш високого рівня, ніж в іншому випадку, можливо, мало місце". Претензії Меритон запропонував стимули для гостей, щоб оновити TripAdvisor рейтинги Детальніше

"Цей випадок переконливо свідчить, що підприємства можуть очікувати примусові заходи АССС, якщо їх спіймають маніпулюючи відгуки на сторонніх сайтах оглядів,"

Меритон не відразу реагують на прохання про коментар.

Компанія раніше заперечується, що практиці мали ніякого впливу на його рейтинг TripAdvisor, і він припинив утримання клієнтів деталі як тільки Тригубофф –хто був рейтинг найбагатших людей Австралії в 2016 році – впізнала.

АССС спочатку вимагав $20 млн штрафу.



Категория: Новости Мирового Туризма